Pages

May 14, 2014

Terima Kasih Cinta

Assalamua'laikum wbt..

Dah lama tak mencoretkan apa-apa di ruangan ini.. setelah beberapa bulan hanya lebih selesa menjadi silent reader di blog orang lain.. but i will try my best utk kembali mencorat-coret semula.. insyaAllah.. *senyum nipis*

Thanks for this beautiful gift dear husband.. #pandoraring


Our weekend escapade.. sempat melarikan diri ke Pulau Pangkor for my birthday trip.. kami menginap di Nipah Guesthouse, Pangkor.. a very peaceful place & feel like home.. 

Spt biasa.. org lain punya birthday tp org lain yg excited.. haha

Thanks again for this short trip hubby.. dpt lepas gian snorkeling.. huhu

p/s : Last but not least.. Happy Belated Birthday To Me.. Dear Allah; thanks for the bless and blissful.. Dear Mak and Abah; thanks for raise me up and bring me to this world.. Dear Hubby; thanks for your unconditional love and beautiful present.. huhu.. Dear Mikael; thanks for complete me sayang mama.. and Dear May; thanks for being so niceee to me.. Alhamdulillah...

0 comments: