Pages

October 12, 2010

Poetry

Ku lari ke hutan kemudian menyanyi ku
Ku lari ke pantai kemudian teriak ku
Sepi.. sepi dan sendiri aku benci!

Aku ingin bingar aku mau di pasar..

Bosan aku dengan penat
Dan enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika ku sendiri..

Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh
Ah.. ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang
Di tembok keraton putih..


Kenapa tak goyangkan saja loncengnya?
Biar terdera..
Atau aku harus lari ke hutan belok ke pantai?



p/s : dah lama nak masukkn puisi nie kt dlm blog.. cer teka puisi from which movie?

5 comments:

Orked Hanael said...

eerrrr..
tak dapat d kenal pasti lah!
muvi ape ek..?

amm said...

senang je...ada apa dgn cinta!! teringt tgk movi ni d aloq setaq...uhuks...

•♥• Mrs RR •♥• said...

pn orked : my all time fav muvie.. AADC..

amm : yups.. tepat sekali! hehe

Hazniza Zin said...

rangkap pertama saje dah tau ... "ada apa dengan cinta~!"

movie indon pertama yg jat tengok..huhu .. bukan kerna kisah cintanya . .tp kisah persahabatan yg erat .. ;)

lama jgak tak mengulang kembali tgk filem ni kan?? cd ada .. tp kena carik dimana la pulak diletakkan cd nya .. uhh~

•♥• Mrs RR •♥• said...

iya.. cik iejat sudah berbahasa teater nampaknya.. huhu

eita pun ader CD.. tp ntah kt mana plak ler eita simpan.. adeii